Primer vakalar için 10 gün ve revizyon vakalar için 12 gün.

Primer ameliyatları ortalama 2-3 saat sürüyor. Revizyon ameliyatları ortalama 3-4 saat sürüyor. Fakat, ameliyat süresi vakadan vakaya değişebilir.

Hastanede bir gece kalacaksınız. Revizyon hastaları eğer gerekli kıkırdak hastanın kendi kaburgasından alınırsa iki gece kalabilirler.

Muayaneden ve fotoğraf çekiminden sonra doktor bey istediğiniz burun tipi ve şekillerine dayanarak bir fotoğraf simulasyonu hazırlıyor. Bu similasyon sayesinde istediğiniz burnun bir benzerini görmüş oluyorsunuz ama ameliyat sonucu bu similasyonla yüzde yüz aynı olmayabilir. Ayrıca bu similasyonlar iki boyutludur ve sadece yandan çekilen fotoğraflarla yapılabilir.

İnsanların cilt yapısına bağlı olarak mutlaka bir miktar morluk ve şişlik olabilir. Ama 4-6 gün içerisinde geçecektir. Kapalı rinoplasti yaptığımız için burun deliği küçültme işlemi dışında hiçbir iz kalmayacaktır.

Çok az ağrı olur yada hiç ağrı olmaz ama zaten size ağrı kesici ilaçlar veriyoruz. Birçok hastamız 3-4 gün sonra ağrı kesicilerine ihtiyaç duymuyorlar. Ağrı eşiği düşük olan haslarımıza narkotik ağrı kesicileri verebiliyoruz.

Tamponları ve alçıyı ameliyattan sonra 6. gün çıkarıyoruz.

Normal hayatınıza iki hafta sonra dönebilirsiniz.

Bir ay sonra spor yapmaya başlayabilirsiniz.

Üç ay sonra gözlük takmaya başlayabilirsiniz.

İyileşme süreci hastanın cilt çeşidine göre değişir. Ama genellikle, iki haftada %70 iyileşme ve altı ayda %80 iyileşme gerçekleşir, ve ilk bir yılda iyileşmenin tamamen tamamlanması beklenir. Fakat, bu iyileşme süreci kalın derili hastalarda uzayabilir ve ince derili hastalarda kısalabilir. Hastanın genetik sağlığı, kronik hastalıklar, yaş, alkol, sigara kullanımı ve yemek yeme alışkanlıkları iyileşme sürecini etkileyebilir.

Sonradan oluşan asimetriler tamamen düzeltilebilir. Ancak, doğuştan yüzünüzde ve burnunuzda bulunan asimetrilerin %90’ı düzeltilebilir. Zaten insanlarin %80’nin yüzünde asimetri vardır.