Özgeçmiş

1978 yılında Uşak’ da doğdu. İlk, orta ve lise eğitimini Uşak’ta tamamladı. 1995 yılında Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde tıp eğitimine başladı. 2001 yılında mezun oldu ve aynı yıl Akdeniz Üniversitesi Tıp fakültesi KBB anabilim dalında KBB hastalıkları asistanlığına başladı. Dört yıl süren eğitimi sonrası 2006 yılında KBB hastalıkları uzmanı oldu. 2007 yılında Adana Askeri Hastanesi’nde bir yıl süren vatani görevini yaptı. Daha sonra ilk görev yeri olan Antalya Kumluca Devlet Hastanesi’ne atandı. 2012 yılına kadar Antalya ili’nde çeşitli kamu hastanelerinde ( Serik DH, Kemer DH vs.) çalıştı. 2013 yılında devlet hizmeti görevinden istifa ederek özel Medstar Antalya Hastanesi’nde dört yıl süren özel hastane hekimliği yaptı. 2017 yılının başından itibaren özel muayenehane hekimliği yapmaktadır.

KBB hekimliğine ilk başladığı yıllardan itibaren burun operasyonlarına özel ilgi duydu, özellikle askerlik yılları ve sonrasında estetik ve fonksiyonel burun operasyonları meslek hayatının odak noktasını oluşturdu. Bu alanda yeni çıkan kitapları, bilimsel makaleleri, kongre ve seminerleri yakından takip etti. Son beş yıldır branşını ilgilendiren diğer konulardan kasıtlı olarak uzaklaşarak neredeyse sadece rinoloji ile ilgilenmektedir. Bu konu ile ilgili bilimsel gelişmelere odaklanmiş vaziyette sadece burun sağlığı ve estetiğini ilgilendiren ameliyatları gerçekleştirmektedir.

Başarının maksimum derecede spesifikleşme ile mümkün olabileceği düşüncesi sadece burun sağlığı ve estetiği alanında daha da yoğunlaşarak meslek hayatına devam etmektedir. TTB ve Fasial Plastik Cerrahi derneği üyesidir. Evli ve iki çocuk babasıdır.